بیش از صد هزار پاورپوینت  در تمامی مقاطع تحصیلی

بیش از صد هزار پاورپوینت در تمامی مقاطع تحصیلی

این فروشگاه ارائه دهنده انواع پاورپوینت های درسی و غیر درسی، برای مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی علوم تربیتی می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، درخواست هرگونه فایل و ... از طریق ایمیل tanindaneshvar94@gmail.com در ارتباط باشید.

فایل پاورپوینت فصل سوم آموزه های تربیتی در قرآن کریم


فایل پاورپوینت فصل سوم  آموزه های تربیتی در قرآن کریم

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت و نمونه سوال فصل سوم روان شناسی در قرآن می باشد. این فایل شامل 40 اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت nta خریداری و دانلود نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 15,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 120

برچسب های مهم

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما